onsdag, december 19, 2007

Funderar

Jag funderar på vad jag kan ha sagt som fick honom att tro att det var fritt fram. Vad under kvällen sa och gjorde jag som kan tas som en invit?
Jag sa aldrig att han var snygg. För det är han inte.
Jag sa aldrig att jag var sugen på lite strul. För det var jag inte.
Jag sa inte att jag var intresserad av att inleda en affär. För det är jag verkligen inte.
Jag sa inte att jag vill ha hans händer på min kropp, jag sa inte att jag vill ha mina händer på hans snopp, jag sa inte att det är okej att han klär av mig när jag har somnat, jag sa inte att jag gärna vill bli buren till hans säng och jag sa definitivt inte att jag vill ha sex! För det vill jag inte.
Så vad i allsin da´r sa jag som fick honom att få för sig allt det där?!
Jag rannsakar mig själv och minns att jag frågade honom om han sett något av Bohuslän nu när han är här i Sverige och att jag sa citat:
"-I´can show you some beautiful places in Bohuslän, if you like to. Bohuslän is a really beautiful part of Sweden."
When I was talking about the beautiful places I wanted to show him, I wasn´t exactly talking about my beautiful parts...

Frågan som hänger i luften blir givetvis:
Vad i helvete betyder "bohuslän" på engelska?!
Är det nå´t som jag och alla andra svenska kvinnor med mig borde känna till?

Inga kommentarer: